TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 15 - 2013

2013 este un an important pentru Diet Coke: aniversarea a 30 de ani de existență este celebrată prin campania gândită și condusă de designerul Marc Jacobs, iar parteneriatul recent cu Taylor Swift contribuie de asemenea la creșterea vizibilității brand-ului.

Diet Coke sau muza dietetică pentru Taylor Swift

Diet Coke sau muza dietetică pentru Taylor Swift

sursă

Anunțată cu entuziasm la începutul anului, colaborarea cu una dintre cele mai populare cântărețe ale momentului a fost argumentată prin faptul că artista în vârstă de 23 de ani compune “muzică menită să emoționeze. Aceasta are puterea de a comunica cu noi, prin noi, uneori chiar fără să conștientizăm acest lucru.”

O putem astfel urmări pe Taylor Swift compunând piesa ”22″ în primul spot din campania a cărei imagine este: Music That Moves.

close
Facebook IconTwitter Icon