TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Mahatma Gandhi a spus “Fii tu însuţi schimbarea pe care vrei să o vezi în lume” şi poate în mod inconştient la asta m-am gândit şi eu când am făcut acest site. Sigur, nu sunt Gandhi şi nu o să ajut India să îşi câştige independenţa deja câştigată şi nici nu o să aduc pace lumii, nu o să lupt cu asteroizi care ameninţă pământul şi nu, probabil nu o să îl dau jos nici măcar pe Băsescu. Ce vreau să fac, însă, e să schimb cel puţin lumea mea dacă nu şi pe cea publicitară.

După ce am căutat de lucru pe la agenţii şi am fost la interviuri unde mi s-a râs în nas la ideea că îmi doresc foarte mult să profesez în acest domeniu, am hotărât că e timpul să îmi iau licenţa. Am crezut, în mod naiv, că ăsta e impedimentul. După ce am luat licenţa, mi-am adus aminte de cele 15 agenţii care nu mi-au răspuns la mail şi probabil nici n-au aflat cine sunt, râsul acelui director l-am auzit ca un ecou şi am zis că nu are rost să caut iar. Mi-am dat seama că nu licenţa a fost impedimentul, acela a fost doar un lucru care trebuia dus la capăt. A fost TIMPUL pentru acea schimbare, am zis că e timpul să îmi câştig independenţa, demnitatea, să arăt că pot merge pe sârma creativităţii fără să îmi pierd echilibrul. M-am simţit ca o Indie haotică,  cu un scop, dar fără cale.

Aşa că mi-am făcut calea. Se numeşte Time For Ads şi alături de mine păşesc oameni extraordinari care vor să arate acelaşi lucru, că POT, că VOR, că SUNT creativi, vrednici, că AU ceva de oferit. Aici noi avem ultimul cuvânt.

Site-ul este împărţit în mare parte în două sectoare, articole scrise în mod subiectiv, total neprofesionist, cu opinii, critici, dar în mare parte documentate şi tratate serios în neseriozitatea lor, articole despre ce reclame ne plac sau nu şi a doua parte în care publicăm propriile creaţii: texte, sloganuri, print-uri etc.

Eu una nu ştiu unde o să ajungem, dar singura certitudine pe care o am e că niciodată nu o să aflu dacă nu încerc.

Alexandra Ghiţă

Project Manager Time For Ads

close
Facebook IconTwitter Icon