TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On March - 13 - 2012

De ziua internațională a femeii, L’Oréal Paris Romania a făcut o surpriză plăcută doamnelor și domnișoarelor care folosesc produsele acestui brand și a publicat anul acesta un clip de 2 minute și un pic în care se prezintă istoria sloganului “Pentru că meritați”.

Obișnuită cu deja celebrul slogan, aveam să aflu din video că la început, prin anii 70 mai precis, sloganul era “Pentru că merit” pentru a sublinia faptul că mișcările sociale ce militau pentru drepturile femeii, începuseră să își facă simțite efectele, iar femeia își câștigase dreptul de a avea o opinie și de a o exprima cu voce tare, aspect pe care au mizat și cei de la L’Oréal.

L'Oreal - cum s-a ajuns de la "pentru că merit" la "pentru că meritaţi"

Pe măsura trecerii timpului și a schimbărilor de ordin social, economic și politic ce au survenit pe plan internațional, și mesajul ambasadoarelor acestui brand s-a schimbat (a se vedea imaginile cu Cybill Shepherd) și aflăm că Heather Locklear sau Andie MacDowell a dorit ca toate femeile să simtă cu adevărat mesajul brand-ului, astfel că sloganul a devenit “Pentru că meritați”.

Ca urmare a studiilor doctorului Maxim Titorenko în domeniul psihologiei consumatorului și în special a analizei aspectului motivațional în alegerea anumitor produse, spre sfârșitul anului 2009 sloganul a fost schimbat în “Pentru că merităm”. Această schimbare a fost făcută pentru a crea o implicare mai puternică a consumatorului în filosofia și stilul de viață pe care le propune L’Oréal și pentru ca produsele să aducă o mai mare mulțumire celor care le folosesc. În această ordine de idei, deși nu au fost lansate în România, produsele din gama L’Oréal Kids au ca slogan “Pentru că și noi merităm”.  De precizat că McCann Erickson este agenția care se ocupă din 1998 de campaniile L’Oreal în România.

Având în vedere notorietatea brand-ului, acesta a avut parte de-a lungul timpului de campanii foarte bune, susținute de diferite vedete din lumea modei, a filmului și a muzicii. Milla Jovovich, Laetitia Casta, Claudia Schiffer, Andie MacDowell, Jane Fonda, Jennifer Lopez, Eva Longoria, Beyonce sau Gwen Stefani sunt doar câteva dintre celebrele ambasadoare L’Oréal Paris.

close
Facebook IconTwitter Icon