TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 15 - 2012

După articolul despre campania Rom despre care puteți citi aici, a venit rândul unui alt brand autohton care să fie prezentat cu mândrie și bucurie, aici, la Time for Ads. Este vorba despre Dacia, brand românesc manageriat de francezii de la Renault care fac o treabă foarte bună și reușesc să producă modele noi, nu foarte arătoase, dar performante și cu un preț atrăgător.

Dacia Lodgy oferă până la 7 locuri la un preț imbatabil

Dacia Lodgy este unul dintre ele și beneficiază de un spot publicitar foarte haios care evidențiază spațiul generos al mașinii la un preț foarte avantajos. Monovolumul românesc are  un cuplu motor ce poate ajunge și la 240 Nm în versiunea cu motorul de 1,5 litri diesel de 110 CP, o viteză maximă de 175 km/h, are 5 uși și până la 7 locuri, volumul portbagajului este de 207 litri, iar prețul pornește de la 9.900 euro.

Pe aceste date tehnice mizează și spotul publicitar care prezintă o scenă din viața unei familii, dimineața când copiii trebuie duși la școală. În el puteți vedea cum un tată face o triere cântând “Din oceanul Pacific/ A ieșit un Lodgy mic/ Și pe coada lui scria/ Ieși afară dum-nea-ta” ( :) traducere preluată de la un comentator de pe YouTube).

 

close
Facebook IconTwitter Icon