TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On August - 30 - 2013

Ray-Ban și agenția DDB au pus la punct în Belgia o inițiativă de mare efect, veselă și colorată, inspirată de noua gamă de lentile polarizate a unui brand care nu mai are nevoie de nicio prezentare.

Cu Ray-Ban, Belgia capătă nuanțe noi

Cu Ray-Ban, Belgia capătă nuanțe noi

Creativii de la DDB Bruxelles au gândit noua campanie Ray-Ban în jurul a două concepte: oamenii aflați mereu în mișcare și pasiunea acestora pentru fotografii. Tehnologia actuală încorporată în telefoanele inteligente și platforme precum Instagram au determinat agenția belgiană să-și îndrepte atenția către mijloacele de transport în comun cărora le-au aplicat…filtre. Acestea redau culorile noii game de lentile Ray-Ban, care cuprinde nuanțe de la bleu-ciel la roz intens.

Astfel, în cele mai importante orașe din Belgia au apărut ”Ray-Ban Test-Drive Trams” ce permit călătorilor să redescopere peisajul urban prin diferitele nuanțe ale noilor lentile Ray-Ban.

Locuitorii orașelor Ghent, Antwerp și Bruxelles care folosesc tramvaiele Ray-Ban, sunt încurajați să facă fotografii orașului pe care să le posteze pe site-ul special creat pentru campanie sau pe rețelele de socializare folosind hashtag-ul #nofilterjustrayban. Astfel, sunt înscriși într-un concurs cu extrageri săptămânale care au ca premiu un pachet surpriză de la Ray-Ban.

Campanie Ray-Ban Belgia

Campanie Ray-Ban Belgia

Campanie #nofilterjustrayban

Campanie #nofilterjustrayban

Campanie #nofilterjustrayban Belgia

Campanie #nofilterjustrayban Belgia

foto

 

 

close
Facebook IconTwitter Icon