TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On January - 4 - 2013

Sărbătorile de la sfârșitul anului erau în plină desfășurare când Coca-Cola a decis să lanseze campania de iarnă pentru 2013, concepută în jurul unui simbol emblematic pentru brand: urșii polari.

Coca-Cola - urșii polari au o misiune dublă în cadrul campaniei de iarnă

Coca-Cola – urșii polari au o misiune dublă în cadrul campaniei de iarnă

foto 

Coca-Cola este o marcă ce a depășit de mult nivelul la care o companie dezvoltă campanii publicitare menite să anunțe intrarea sau consolidarea poziției pe piață, să le reamintească tuturor consumatorilor de existența sa sau de calitățile produselor pe care le fabrică. Este de necontestat că, la ora actuală, Coca-Cola e cea mai populară și cel mai bine vândută băutură răcoritoare din lume. Cota de popularitate de care se bucură un brand la nivel global permite și chiar impune conceperea unor campanii publicitare dezvoltate în jurul unor valori esențiale, comune tuturor oamenilor de pe planetă.

În ultimii ani, creativii aflați în slujba Coca-Cola au conceput campanii în jurul unor valori universale precum familia și fericirea, iar, mai nou, pun accentul pe solidaritatea umană și comunitară și pe necesitatea protejării mediului înconjurător.

Coca-Cola și WWF în proiectul Arctic Home

Coca-Cola și WWF în proiectul Arctic Home

foto 

Urșii polari nu au fost aleși la întâmplare pentru campania de iarnă din 2013, deoarece ei au devenit și simbolul unei inițiative cu caracter ecologic.  În Statele Unite, Coca-Cola și WWF au lansat în 2011 “Arctic Home“, o campanie de conștientizare și de strângere de fonduri pentru protejarea urșilor polari. Compania și-a propus ca în 5 ani de la demararea acesteia să facă rost de 2 milioane de dolari, sumă ce a fost repede strânsă și cu care WWF a amenajat un loc în Arctica unde urșii și comunitățile locale să se poată dezvolta. Rapiditatea cu care necesarul de bani a fost obținut, i-a determinat pe cei de la Coca-Cola ca până pe 15 februarie 2013 să mai adune încă un milion de dolari.

Despre conținutul campaniei din Franța am scris aici, fără a ști însă la acea dată și de componenta ecologică a acesteia. Astfel, Coca-Cola s-a asociat cu fundația GoodPlanet cu scopul principal de a face rost de fonduri pentru a planta copaci pe tot teritoriul țării, dar proiectul mai vizează și protejarea mediului înconjurător, mobilizarea cât mai multor oameni către un demers comun, dezvoltarea unor perspective economice noi și lupta împotriva schimbărilor climatice.

Campania cu urșii polari pentru Coca-Cola Franța

Campania cu urșii polari pentru Coca-Cola Franța

Website-ul creat special pentru această campanie arată cum la fiecare bilet achiziționat pentru vizionarea filmului Arctica, Coca-Cola va dona 50 de eurocenți pentru proiectul de împădurire a unor zone din Franța. Tot aici poate fi urmărit și primul spot din campanie care rulează deja și pe micile ecrane din România.

Filmulețul de 6 minute realizat de compania de producție Scott Free și regizat de Ridley Scott a fost lansat zilele trecute. Acesta prezintă urșii polari ca o personificare a unei familii tipice nord-americane și evidențiază valorile în jurul cărora Coca-Cola își construiește în ultimii ani campaniile: familia, dragostea și solidaritatea dintre membrii acesteia, dar și curajul de a fi tu însuți.

În România, Coca-Cola a lansat la 1 ianuarie o nouă promoție care îi are ca protagoniști pe pufoșii albi. Astfel, în următoarele două luni, codul unic de sub capacele Coca-Cola, înscrise prin SMS sau pe site-ul dedicat promoției, poate aduce norocoșilor un urs mare polar pe oră, o familie de ursuleți polari pe minut sau marele premiu, o excursie pentru două persoane la Polul Nord.

close
Facebook IconTwitter Icon