TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On March - 15 - 2012

Cu o istorie de 126 ani și o prezență în 200 țări,  Coca-Cola câștigă detașat la capitolul popularitate. Pe lângă gustul inconfundabil, popularitatea băuturii carbogazoase  a fost asigurată și în ultimele decenii de derularea unor campanii memorabile și foarte frumoase. Cine nu îi asociază pe urșii polari cu brand-ul și mai ales pe Moș Crăciun, care a devenit un veritabil purtător de cuvânt al companiei în perioada sărbătorilor de iarn? Să nu uităm cea mai recentă campanie, “Gustă și savurează fericirea”, lansată cu ocazia aniversării celor 125 ani de existență sau cea derulată în prezent care mizează pe relația simbiotică și delicioasă dintre mâncare și Coca-Cola.

Pe parcursul celor 126 ani de activitate, compania mamă și-a îmbogățit portofoliul cu o varietate largă de produse, unele noi (Fanta, Sprite), unele îmbogățite cu noi arome (Vanilla Coke sau Cherry Coke), precum și variantele dietetice ale acestora, respectiv Light, Diet și mai nou Zero Coke.

Coca-Cola Light a fost lansată în 1988 și se adresează în special femeilor care au grija siluetei, fiind de notorietate faptul că anii 80 mai sunt supranumiți și anii aerobicului, deoarece foarte multe femei au început să aibă mai multă grijă de silueta și sănătatea lor și să acționeze în consecință. Nu s-au rezumat numai la orele de aerobic, ci au început să conștientizeze și dieta, astfel că cei de la Coca-Cola le-au venit în întâmpinare și le-au oferit formula Light, cea care promite acelasi gust renumit, fără să îngrașe însă.

Și pentru că o dietă corespunzătoare promite un trup frumos, iar publicul-țintă sunt femeile, cei de la Coca-Cola au cooptat în campaniile lor designeri renumiți, astfel încât mesajul lor să ajungă nealterat, mai repede și într-un ambalaj unic și de excepție la toate femeile care vor să arate fabulos, chiar dacă beau Cola. Astfel au apărut ediții limitate de sticle de Cola Light în ținute cu aspect de haute-couture, dar prêt-a-porter, concepute de mari designeri precum Karl Lagerfeld, Manolo Blahnik, Alberta Ferretti. Gianfranco Ferre, Nathalie Rykiel sau Patricia Field.

Ca să întregesc lista, voi încheia cu campania mea prefarată, lansată de Coca-Cola Italia în colaborare cu autoritatea municipală din Milano în scopul strângerii de fonduri pentru regiunea Abruzzo, grav afectată de cutremurul din 2009. Astfel, cei de la Moschino și-au adus contribuția în cadrul acestei campanii cu scop caritabil, denumită “Un tribut adus modei”, aducând sticlei clasice de Coca-Cola Light o transformare strălucitoare și de mare efect. Potrivit Vogue UK, directorul de creație pentru Moschino, Rosella Jardini a declarat pentru presă că la reinterpretarea conturului sticlei au contribuit toate elementele specifice casei Moschino: dansatoarea de flamenco, funda sau norii de pe cerul albastru.

Coca Cola - design Moschino

Dacă această inițiativă nu v-a convins de implicarea socială a Coca-Cola Light, vă spun că în prezent, pe teritoriul S.U.A., compania  derulează o nouă campanie legată de sănătatea inimii, denumită “The Heart Truth” prin care se urmărește atenționarea tuturor femeilor în legătură cu sănătatea inimii lor și a aparatului circulator.

Pentru a vă bucura de fotografii de cea mai bună calitate, atașez un link către site-ul colegilor de la communicaderos.info unde  puteți vedea creațiile Moschino și ale celorlalți designeri pe sticla de Coca-Cola Light: http://comunicadores.info/2012/03/08/coca-cola-moda/.

Sursă foto

close
Facebook IconTwitter Icon