TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On January - 22 - 2013

Coca-Cola tocmai a lansat unul din spoturile de 60 de secunde, create pentru a fi difuzate în cadrul Super Bowl 2013. Dacă în 2012 marca  de băuturi răcoritoare a mizat pe popularitatea urșilor polari, în 2013 schimbă strategia și apelează la niște personaje aparte.

Coca-Cola lansează primul spot pentru Super Bowl 2013

Coca-Cola lansează primul spot pentru Super Bowl 2013

Astfel, Coca-Cola și Wieden+Kennedy au realizat o campanie ludică ce reunește un grup de dansatoare, unul de motocicliști, un altul de cowboy și unul de beduini/călători în deșert, toți având același scop: să ajungă primii la sticla de Coca-Cola. Câștigătorii vor fi aleși de consumatori care pot vota grupul preferat pe Facebook, Twitter, Instagram și Tumblr. De asemenea, există opțiunea sabotării grupurilor concurente pe cokechase.com.

Un motiv în plus pentru a participa la joculețul lansat de Coca-Cola, îl constituie și băutura răcoritoare oferită gratuit primilor 50.000 de persoane ce se vor implica activ în acesta pe durata desfășurării Super Bowl.

Deznodământul competiției începute in spotul de mai jos va fi dezvăluit într-un clip publicitar nou, de 30 de secunde ce va fi difuzat după partida jucată pe 3 februarie 2013 la Mercedes-Benz Superdome în New Orleans.

sursă

 

close
Facebook IconTwitter Icon