TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On July - 23 - 2012

Ideile fac lumea să se învârtă, să evolueze, să se minuneze, să facă o diferență. În publicitate lucrurile stau la fel, ideea e unealta de bază.

Spot-ul de azi este un teaser pentru Cherie Amie,  un proiect de  brand de lenjerie intimă, spot  care nu se deosebește de celelalte în sensul că în el apar femei frumoase, apetisante, purtând diferite modele de lenjerie și transmițând o atitudine jucăușă, provocatoare și senzuală. E rețeta universală pentru un clip dedicat unui astfel de produs.

Cherie Amie – lenjerie pentru eradicarea sărăciei

Noutatea vine din faptul că scopul acestei afaceri este donarea profitului întegral unei cauze nobile: eradicarea sărăciei din Africa. Potrivit adrants.com, inițiatoarea proiectului este Tara Smith, voluntar activ timp de doi ani pentru Peace Corps, care a încărcat un clip de promovare a proiectului pe site-ul Indiegogo cu scopul de a obține finanțare pentru acest startup, respectiv 15.000  de dolari. Dacă suma este strânsă până la sfârșitul lunii august, Smith va putea începe producția și va putea astfel demara acest proiect ambițios, mai ales că își dorește ca Cherie Amie să aibă un punct de lucru in Camerun.

Provocarea constă în a determina consumatorii să cumpere produse pentru a susține o cauză, mai precis îndeamnă femeile să salveze lumea cu ajutorul lenjeriei intime, aspect care stă la baza sloganului ”Be Sexy. Buy Fair“.

Noi îi ținem pumnii și vă prezentăm mai jos spot-ul de promovare a proiectului Cherie Amie.

close
Facebook IconTwitter Icon