TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On September - 4 - 2014

Soarele arzător al verii face loc celui blând de toamnă, un anotimp bogat în lansări de campanii publicitare noi sau reîmprospătate. Astfel, parteneriatul de zece ani dintre Dior și actrița Charlize Theron continuă cu un nou exercițiu vizual și stilistic în promovarea parfumului J’adore.

Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron Ador Dior

foto

Jean-Baptiste Mondino, cel care a semnat regia spoturilor precedente, demonstrează în noul clip publicitar că aceleași elemente vizuale folosite anterior pot fi reunite într-un produs finit fresh și surprinzător. În acest sens, o regăsim pe Charlize Theron la Versailles, în Sala Oglinzilor, dezvăluind noul slogan al campaniei, “The future is gold“.

În general, nuanțele metalice presupun o abilă jonglerie stilistică pentru a nu cădea în derizoriu și prost-gust. Marele merit al campaniilor J’adore îl constituie reinterpretarea și amplasarea elementului său definitoriu, auriul, în contexte care surprind plăcut de fiecare dată. Acesta este omniprezent, dar niciodată plictisitor: de la luminozitatea intensă și caldă din componenta print, rochia strălucitoare purtată de actriță și părul blond al acesteia la noul slogan (“The future is gold“) și aliterația J’adore Dior ( de la or care se traduce din franceză cu aur). Pe lăngă efectul hipnotizant al noului clip publicitar, atmosfera feerică este completată de muzica celor de la London Grammar.

close
Facebook IconTwitter Icon