TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 9 - 2012

La începutul verii trecute, Chanel anunța că Brad Pitt a devenit primul bărbat desemnat să reprezinte un parfum dedicat exclusiv femeilor, respectiv No.5. Am aflat atunci că celebrul actor va fi protagonistul unei campanii ce va fi lansată la jumătatea lunii octombrie.

Chanel No.5 și Brad Pitt ne tachinează

Sursă

“Pentru a menține vie o legendă, trebuie să o abordezi de fiecare dată dintr-un alt unghi”, a declarat pentru WWD  Andrea d’Avack din partea Chanel Fragrance & Beauty. ”Noi credem foarte mult că parfumul este un act de seducție între acesta, un bărbat și o femeie. No. 5 este cel mai bine vândut produs al companiei și intenționăm să îi păstrăm acest statut”.

Campania a cărei imagine este Brad Pitt, este alcătuită dintr-un spot ce va fi lansat pe 15 octombrie,  printuri destinate presei tipărite ce vor apărea în edițiile acestora de noiembrie și desigur dintr-o componentă social media. În așteptarea clipului publicitar de săptămâna viitoare, compania a decis să tachineze publicul cu câteva fragmente. În acestea, celebrul actor poate fi auzit punând câteva întrebări pe un ton misterios.

Clipul publicitar a fost filmat de Joe Wright care colaborează cu Chanel din 2006 semnând regia pentru spoturile Coco Mademoiselle cu Keira Knightley. Deși  d’Avack a refuzat să discute despre bugetul campaniei, surse din domeniu estimează că Chanel ar fi investit 10 milioane de dolari în publicitatea pentru Statele Unite, dintre care 7 milioane i-au revenit celebrului actor.

close
Facebook IconTwitter Icon