TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 21 - 2013

Heinz este o companie cu sediul în Pittsburgh, Pennsylvania, S.U.A. , și-a început activitatea în 1869 și are în portofoliu sos de roșii, condimente, mâncare congelată, supe, conserve de fasole și paste și mâncare pentru copii. Cei mai mulți consumatori asociază însă numele companiei cu cel mai popular produs al acesteia: ketchup-ul.

Cele mai reușite printuri Heinz

Cele mai reușite printuri Heinz

foto

Ketchup-ul fabricat de Heinz se detașează net ca brand în preferințele de achiziție ale consumatorilor, iar campaniile publicitare, foarte creative și inspirate, au contribuit de-a lungul timpului la creșterea popularității acestuia. Imaginile de mai jos reliefează calitățile ketchup-ului Heinz, dar și creativitatea celor care le-au realizat.

McCann Erickson Londra a contribuit semnificativ la scrierea unei pagini din istoria campaniilor publicitare Heinz prin realizarea a două imagini care au devenit în scurt timp emblematice pentru brand.

No one grows Ketchup like Heinz.

No one grows Ketchup like Heinz.

No one grows Ketchup like Heinz - McCann Erickson Londra

No one grows Ketchup like Heinz – McCann Erickson Londra

În 2007, agenția Mark BBDO din Cehia lansa campania ”No sin. More tomatoes, less sugar.” alcătuită din mai multe imagini ce fac trimitere la păcatul originar.

No sin. More tomatoes, less sugar.

No sin. More tomatoes, less sugar.

Un an mai târziu, aceeași agenție crea printurile de mai jos, sub sloganul ”Ordinary things. Extraordinary good.”

Ordinary things. Extraordinary good.

Ordinary things. Extraordinary good.

Ordinary things. Extraordinary good. - Mark BBDO Cehia

Ordinary things. Extraordinary good. – Mark BBDO Cehia

Toată lumea știe că un ketchup bun e partenerul perfect al unei porții de cartofi prăjiți. Leo Burnett Cairo a semnat anul acesta o campanie care insistă pe savoarea de netăgăduit pe care sosul Heinz o aduce mâncării.

Heinz Ketchup - Fries

Heinz Ketchup – Fries

Heinz Hot Ketchup - Fries

Heinz Hot Ketchup – Fries

foto

Varianta picantă a ketchup-ului Heinz a beneficiat și ea de printuri foarte sugestive.

Heinz Ketchup Fiery Chilli

Heinz Ketchup Fiery Chilli

foto

Pentru aniversarea de 130 de ani a fost realizată imaginea de mai jos.

Heinz 130 Years Old

Heinz 130 Years Old

foto

 

 

close
Facebook IconTwitter Icon