TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On January - 17 - 2013

Carte Noire și agenția Proximity BBDO lansează “Couleur Café”, partea a doua din saga “Rețetele Carte Noire” ce și-a făcut debutul în 2011.

Carte Noire Couleur Café - o nouă dimensiune vizuală a cafelei

Carte Noire Couleur Café – o nouă dimensiune vizuală a cafelei

În urmă cu doi ani, Proximity BBDO propunea celor de la Carte Noire un format inedit care să țintească spre inimile mamelor active pe Internet: o saga alcătuită din patru filmulețe care să prezinte rețete reinterpretate. Serialul urma să facă astfel o invitație într-o călătorie gustativă în țara cafelei păstrând codurile cinematice, dragi brand-ului Carte Noire. După patru luni de la difuzare și fără nicio investiție în media,  filmulețele au strâns peste un milion de vizualizări, iar după numai un an, două milioane de persoane au văzut “Rețetele Carte Noire“.

Carte Noire și agenția Proximity BBDO revin  în 2013 cu partea a doua, intitulată ”Couleur Café”  ce reinventează dimensiunea vizuală a cafelei. De această dată, Carte Noire joacă rolul de color block într-un serial dedicat următoarelor nuanțe: galben, roșu, roz și verde fistic.

Primul episod a fost dedicat culorii galben, iar rețeta propusă a fost spumă de mango cu caviar de cafea.

În al doilea episod, forța, vigoarea și pasiunea brută pe care le evocă roșul, sunt asociate cu intensitatea ciocolatei și a cafelei tari dintr-o prăjitură millefeuille cu zmeură.

sursă

 

close
Facebook IconTwitter Icon