TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On March - 13 - 2013

Vestea că agenția Duval Guillaume s-a implicat în campania ‘That calls for a Carlsberg’, ne-a stârnit curiozitatea cu atât mai mult cu cât creativii belgieni au realizat anul trecut mai multe proiecte ce s-au bucurat de un succes uriaș.

Carlsberg îți pune prietenii la încercare

Carlsberg îți pune prietenii la încercare

Campaniile care i-au propulsat pe belgieni în categoria agențiilor de top (lansarea TNT sau fetele din Cartierul Roșu), s-au bazat pe o rețetă care nu a dat greș până acum, astfel că operațiunea concepută pentru Carlsberg se folosește de aceleași ingrediente: o situație aparent banală care declanșează mult suspans și neprevăzut. Toată acțiunea are loc desigur sub “privirea” vigilentă a camerelor de filmat ascunse.

Pentru campania  ‘That calls for a Carlsberg’, cei de la Duval Guillaume s-au gândit să testeze relația de prietenie dintre subiecții aleși pentru operațiune. Cei care au fost de acord să sară în ajutorul amicilor aflați în încurcătură, au fost puși la încercare în diferite scenarii menite să le surprindă reacțiile emoționale și comportamentale.

Ideea este bună, însă execuția marca Duval Guillaume tinde să se repete și, în consecință, să devină previzibilă. Sperăm, ca pe viitor, creativii belgieni să se remarce prin strategii noi, pentru că știm sigur că pot mai mult.

close
Facebook IconTwitter Icon