TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 3 - 2012

În ultimii ani au fost realizate mai multe campanii de conștientizare și sensibilizare a șoferilor care utilizează telefonul mobil în timp ce conduc. Pe fondul creșterii numărului de accidente rutiere, aceste inițiative sunt mai mult decât necesare, dar modalitatea de a atrage atenția asupra lor este la fel de importantă.  Societatea pentru siguranța rutieră din Quebec (SAAQ)  a reușit să implementeze o campanie de conștientizare mai mult decât reușită.

Campanie SAAQ Fiecare literă poate ucide

Campania încearcă să atragă atenția asupra pericolelor la care se expune un șofer atunci când scrie sau citește un SMS în timp ce conduce. Aceasta se va derula pe tot parcursul lunii octombrie și este alcătuită dintr-un spot TV, mesaje difuzate la radio și o aplicație pentru telefon.

Pentru posturile de radio anglofone au fost create trei reclame diferite, care transmit însă același mesaj: ”Fiecare literă poate ucide. La volan, nu se scrie“.

Odată activată, aplicația pentru mobil “Mode conduite” permite blocarea apelurilor și a mesajelor scrise, concomitent cu trimiterea unei confirmări de primire către apelant.

Considerăm că spotul TV merită aplauze în mod special. Acesta prezintă într-o manieră amuzantă istoria scrierii de mesaje în timp ce conduci, însă numai până la final când registrul devine cât se poate de serios.

close
Facebook IconTwitter Icon