TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 25 - 2012

Mai e puțin până la Halloween, o sărbătoare foarte populară și așteptată cu entuziasm în fiecare an de cei din Occident și nu numai. Brandurile țin pasul cu consumatorii lor și lansează produse, promoții și campanii cu ocazia fiecărei sărbători mari.

Cadbury – de la Creme la Screme Egg de Halloween

Pentru că de Halloween dulciurile și groaza fac casă bună, Cadbury a decis ca anul acesta să lanseze pentru consumatorii din Canada o campanie în ton cu sărbătoarea, pentru gama Creme Eggs. Astfel, agenția The Hive din Toronto a creat trei spoturi TV în care ouăle de ciocolată sunt cât se poate de înspăimântătoare.

Potrivit Adweek, clipul publicitar intitulat “Last Stand” este un omagiu amuzant adus filmelor Dawn of the Dead și Death Race 2000. Veți fi surprinși de talentul și expresivitatea ouălor de ciocolată ce redau impecabil sloganul ”Get them while you last“.

De altfel, celelalte două spoturi, “They’re here” și “Cornered“, refac scene devenite clasice din filmele cu monștri. Suspansul, urmăririle, râsetele monstruoase și țipetele de groază nu lipsesc din aceste clipuri publicitare pentru Cadbury Screme Egg.

close
Facebook IconTwitter Icon