TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 29 - 2012

Burt’s Bees, o entitate nord-americană ce se recomandă a fi compania de produse naturale de îngrijire personală, prietenoasă cu mediul înconjurător, lansează o gamă nouă, denumită ”Intense Hydration“. În acest scop, Burt’s Bees promovează linia nouă de produse prin intermediul unui panou unic care are ca temă o demonstrație de tipul “înainte și după”.

Burt’s Bees creează un panou unic pentru gama Intense Hydration

Pentru a demonstra puterea superioară de hidratare a noii creme, agenția Baldwin& a creat un panou interactiv ce a fost montat pe o stradă din orașul Minneapolis. Acesta a fost realizat din 1.300 de cupoane de reducere în valoare de 30$ pentru a crea un efect solzos, specific pielii uscate. Trecătorii au fost îndemnați să dezlipească de pe panou câte un cupon, astfel că la sfărșitul zilei pe durata căreia a avut loc acțiunea de promovare, a fost dezvăluită imaginea din spatele cupoanelor lipicioase.

Înainte

După

Aceasta prezintă efectul pe care crema  ”Intense Hydration” îl are asupra pielii uscate. Compania a creat un filmuleț ce arată cum a fost realizat panoul și conceptul ce a stat la baza creării lui. Acesta a strâns într-o săptămână de la lansare aproape 35.000 vizualizări pe YouTube, ceea ce este remarcabil pentru o companie cunoscută numai în țările unde activează, respectiv S.U.A., Marea Britanie, Irlanda, Canada, Taiwan și Hong Kong, China.

Foto

close
Facebook IconTwitter Icon