TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On August - 23 - 2012

Brake este o organizație și o comunitate ce militează împotriva accidentelor rutiere prin campanii în UK. Ultima dintre ele a fost susținută prin print-uri sugestive și trage un semnal de alarmă în ceea ce privește folosirea telefoanelor mobile în timpul șofatului.

Print-urile au, din punctul nostru de vedere, un impact vizual destul de mare. Chiar au fost trăgaciul care mi-a adus aminte de o scenă din trafic la care am asistat săptămâna trecută. Eram în autobuz și paralel cu noi era un șofer care stătea la semafor. Cât așteaptă își scoate mobilul și începe să tasteze pe ecran, dar între timp se face verde și mașinile din fața lui pleacă, el rămânând pe loc.

Se aud un claxon și niște bătăi într-un geam. Erau bătăi în geamul autobuzului. Un puștan care stătea pe scaun încerca să îi atragă atenția șoferului că s-a făcut verde. Evident, șoferul a auzit doar claxoanele celorlalți. A luat-o din loc și a continuat să tasteze mai mult atent la mobil decât la trafic. Ne-am îndepărtat de el, a făcut dreapta la o intersecție și era tot cu ochii în telefonul mobil. Mi s-a făcut de-a dreptul frică pentru omul acela și ceilalți participanți la trafic și l-am urmărit atentă până a devenit un punct în depărtare.

Ca șofer, mi se pare absurd un asemenea comportament în condițiile în care o fracțiune de secundă poate face diferența dintre viață și moarte. De campanie s-a ocupat agenția Blue Hive din Londra și eu zic că print-urile sunt foarte bine realizate, iar mesajele sunt simple și la obiect. Cât de important poate fi un mesaj încât să îți riști viața pentru el? Să nu mai zic de cazurile în care cei de la volan nu scriu un mesaj, ci sunt cu ochii în rețelele sociale de genul Twitter sau Facebook.

Sursa

close
Facebook IconTwitter Icon