TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On November - 14 - 2012

Boots și Barclaycard sunt alte două brand-uri ale căror campanii de Crăciun pentru Marea Britanie au fost reclamate la Advertising Standards Authority (ASA) alăturându-se astfel celor pentru Asda și Morrisons despre care ați putut citi ieri.

Boots și Barclaycard – bucuria de a dărui de Crăciun

Barclaycard, parte integrantă a Barclays Retail and Business Banking, a fost primul card de credit introdus în Marea Britanie în 1966 care a deținut monopolul până în 1972 când a apărut cardul Access. Să creezi un spot care să promoveze o modalitate de plată, poate părea o provocare, dar cei de la BBH au venit cu ideea salvatoare.

Spotul de Crăciun pentru Barclaycard prezintă un tată aflat într-o mare încurcătură: nu știe ce cadou să aleagă pentru fiul său. Reușește să ia decizia potrivită cu ajutorul unor jucării animate.

Bucuria de a dărui e redată cel mai bine de clipul publicitar pentru rețeaua de farmacii Boots. Dacă în România Boots e cunoscută exclusiv pentru produse cosmetice, am aflat că în Marea Britania, țara de origine a companiei, aceasta vinde o gamă foarte largă de produse. Acest lucru este evidențiat și în spotul pentru Crăciun, realizat de agenția Mother,  și care întărește zicala “Dar din dar se face Rai” - ”Let’s give gifts that keep on giving” este sloganul campaniei de Crăciun pentru Boots în 2012.

La prima vedere, cele două spoturi sunt doar alte două creații publicitare ce promovează campaniile de Crăciun ale unor branduri, însă pentru unii consumatori au fost un motiv nou de nemulțumire.

Barclaycard Toys

foto

Spotul “Toys” pentru Barclaycard a fost reclamt la ASA pentru sexism, pentru că încurajează un stereotip legat de un anumit sex. Acuzația pornește de la personajul maimuței de pluș care îi spune lui Barbie: ”Treci la loc pe bicicletă, păpușă! Cadoul este pentru fiul lui”.

Boots – Campanie de Crăciun 2012

foto

Reclama de Crăciun pentru Boots i-a ofuscat pe iubitorii de animale care au fost deranjați de fetița din spot ce usucă un cățel din dorința de a-l face să arate ca un unicorn. Reclamația lor e motivată de faptul că uscătorul de păr ar putea răni animalul, ceea ce a dat apă la moară și altor voci care nu au considerat normal ca un copil să folosească un dispozitiv electric.

În loc ca unii oameni să aprecieze niște spoturi create special pentru cea mai frumoasă sărbătoare a anului, stau să caute nod în papură acelor reclame. Măcar de ar avea niște motive întemeiate să o facă.

close
Facebook IconTwitter Icon