TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On December - 10 - 2012

Marca de praline de ciocolată Ferrero s-a asociat cu Taste of Christmas, cel mai mare festival de produse alimentare festive din Marea Britanie, și cu London Wine Academy cu scopul de a atrage atenția asupra campaniei pentru sărbătorile de iarnă.

Bomboanele Ferrero, în combinații inedite de Crăciun

Aceste asocieri fac parte dintr-o acțiune mai amplă de promovare a brand-ului, începută anul trecut odată cu lansarea campaniei ”Golden Lights“, ce va continua cu apariția de printuri noi în hebdomadare și reviste lunare sub sloganul ”Delicious in different ways“.

Campania Ferrero pentru sărbătorile de iarnă din acest an din Marea Britanie cuprinde și un concurs desfășurat pe pagina de Facebook a mărcii.

Ferrero la festivalul Taste of Christmas UK

Participarea Ferrero la festivalul Taste of Christmas, care a avut loc în perioada 7-9 decembrie la sediul London ExCel, a presupus demonstrații live din partea maeștrilor cofetari ce lucrează pentru brand. Aceștia au preparat în fața vizitatorilor faimoasele praline de ciocolată Ferrero și au subliniat importanța ce trebuie acordată detaliilor pe parcursul actului de creație.

Parteneriatul cu  London Wine Academy a implicat prezența unor veritabili cunoscători ai vinurilor ce au arătat participanților la festival ce vinuri complimentează perfect aromele fiecărui produs Ferrero, inclusiv bomboanele Raffaello și Ferrero Rondnoir.

Ferrero Rond Noir

Mauro De Felip, director de marketing în cadrul Ferrero UK and Ireland a declarat că participarea la Taste of Christmas a reprezentat o “oportunitate numai bună de a face ceva diferit în acest an, oferind consumatorilor ocazia de a vedea pentru prima dată în istoria de 30 ani a mărcii procesul de preparare a pralinelor Ferrero, alături de sfaturi pertinente cu privire la asocierea bomboanelor cu vinuri, un răsfăț suprem de sărbători.”

Ferrero Raffaello

După campania de lungă durată “Ambassador“, Ferrero a demarat anul trecut una nouă, creată de agenția Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, sub denumirea de  ”Make Your Moments Golden“.

sursă

foto

close
Facebook IconTwitter Icon