TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On September - 5 - 2012

Putem urmări de ceva timp varianta românească a spot-ului ce promovează brand-ul BMW. Compania germană dorește să transmită consumatorilor din România că ”Mai presus de cum vrei să fii văzut, contează cum vrei să te simţi!”.

BMW România susține că toate modelele sale îndeplinesc cele mai înalte standarde ale designului și ale dinamicii, iar noul concept și inovațiile constante reinventează de fiecare dată arta condusului.

BMW promovează plăcerea de a conduce

Sursă

Din punct de vedere al designului, toate automobilele BMW pot fi definite prin trei cuvinte: dinamică, bucurie și pasiune. Pentru a fi la curent cu tot oriunde călătorești, serivciile oferite de BMW ConnectedDrive sunt tot ce ai nevoie pentru a fi mereu informat rapid. EfficientDynamics reprezintă toate tehnologiile create de compania germană ce au fost îmbinate pentru a obține o putere mai mare cu un consum redus.

Trebuie menționat Head-Up care, prin aplicația BMW ConnectedDrive,  afişează limitele actuale de viteză, indicatoarele de depăşire interzisă, informaţii legate de navigaţie, recunoaşte pietonii cu ajutorul senzorului BMW Night Vision, dar și avertizează conducătorul auto la părăsirea benzii de rulare.

După această descriere, putem spune că BMW reprezintă într-adevăr un brand cu greutate, viziune și aflat într-un proces continuu de inovație, totul pentru plăcerea de a conduce.

close
Facebook IconTwitter Icon