TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On July - 2 - 2012

BMW M5 (prima serie) a fost pentru prima oară lansat în Germania în anul 1985. De-a lungul timpului mașina a trecut prin diverse transformări, fiecare serie aducând un plus de performanță, stil și eleganță. 2011 a venit cu un nou model, BMW F10 M5, predecesorul lui E60 M5.

Clipul de mai jos subliniază foarte bine trăsăturile principale ale mașinii – performanța și viteza la care poate ajunge, eleganța, finețea și rezistența. Agenția Cundari din Toronto, Canada, a făcut o treabă pe cinste folosindu-se de principiul pe care merge și emisiunea celor de la Discovery – Time Warp care arată cu încetinitorul cum se produc anumite acțiuni și fenomene pe care ochiul uman nu le poate percepe cu încetinitorul.

BMW F10 M5 – glonțul albastru

Mai mult, am găsit ceva și mai interesant. Se pare că cei de la Discovery au început emisiunea folosind cea mai rapidă cameră de filmat creată de un grup de români în cadrul companiei Vision Research din SUA. Camera Phantom V12 a fost lansată în 2008 și poate filma un milion de cadre pe secundă, conform celor de la Mediafax.

Probabil și pentru spotul de mai jos a fost folosită o astfel de cameră sau în orice caz, una care funcționează pe același principiu. Pe muzica lui Beethoven, BMW F10 M5 pornește cu roțile scârțâind spre succes, cam la fel cum și reclama se transformă într-un glonț și o ia direct spre consumatori. Nouă, cel puțin, ne-a ajuns direct la inimă.

close
Facebook IconTwitter Icon