TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On June - 5 - 2012

Când vine vorba de aniversări de orice fel, dar mai ales cele care țin de un cuplu, memoria femeilor este infailibilă. Dacă se întâmplă ca un bărbat să uite o dată importantă din calendar, care marchează un eveniment important din viața unui cuplu, integritatea lui fizică și, mai ales psihică, se va afla în pericol.

Bloemen.nl, soluția ideală pentru bărbații care uită de aniversări

Pe acest fapt binecunoscut au mizat și cei de la Publicis când au realizat următorul spot pentru florăria olandeză Bloemen. Clipul propune un scenariu foarte amuzant (și oarecum realist :) ) și ne prezintă ziua din viața unui bărbat care a uitat de aniversarea nunții, iar florăria online Bloemen vine în ajutorul tuturor uitucilor și le recomandă să comande din timp un buchet pentru toate aniversările importante. Sloganul folosit este “Never forget your wedding anniversary“, iar titlul spotului e mai mult decât sugestiv, “Screwed”.

Să vedem în continuare prin ce peripeții trece domnul din spotul “Screwed” pentru florăria online Bloemen.nl, realizat de Publicis Olanda!

 

Sursă foto

close
Facebook IconTwitter Icon