TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On December - 10 - 2012

BGH este compania argentiniană de electronice și electrocasnice care s-a remarcat prin campania “Tații în indispensabili” (“Dads in Briefs”), destinată gamei de aparate de aer condiționat. BGH revine în atenția tuturor cu o campanie nouă ce promovează parteneriatul cu Tupperware pentru Quick Chef, linia de cuptoare cu microunde a companiei.

BGH Quick Chef, pentru mâncarea care are nevoie de un sistem de alarmă

foto

Spoturile ce fac parte din campania BGH Quick Chef Tupperware® Alarm, dezvoltată de agenția Del Campo Saatchi & Saatchi, promovează tehnologia încorporată în celebrele caserole de plastic Tupperware. De ce a fost nevoie de implementarea unui sistem de protecție în recipientele Tupperware? Pentru că mâncarea preparată în cuptoarele BGH Quick Chef are nevoie de un sistem de alarmă, așa cum reiese și din spotul de mai jos.

A urmat un alt clip publicitar care are ca subiect o tentativă de furt. Deși situația din spot este foarte amuzantă, sunt sigură că și voi ați pățit-o măcar o dată.

close
Facebook IconTwitter Icon