TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 20 - 2012

Începem bine ziua, relaxați și veseli cu una din cele mai amuzante campanii pe care le-am văzut până acum. Nu se știu prea multe despre firma argentiniană de electronice BGH, dar au făcut foarte bine când au decis să colaboreze cu cei de la agenția Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi care au venit cu ceva foarte inedit pentru a promova niște aparate de aer condiționat. Rezultatele le veți vedea mai jos.

BGH - aer condiționat cu umor

La sfârșitul lui 2010 argentinienii erau anunțați despre noua promoție la aparatele de aer condiționat BGH cu 5 filtre pentru cel mai curat aer. Promoția implica o reducere de 25%, dar pentru a putea beneficia de ea, trebuia să scoți nasul la înaintare. Mărturiile din ultima parte a clipului fac tot deliciul.

Anul acesta, cei de la Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi au lansat o nouă campanie care are ca denumire subiecții din noile spoturi: tații în indispensabili  – “Dads in briefs”.  Slavă Domnului că la noi nu există copii cu astfel de amintiri, sper, iar cei din Argentina pot evita acum traumele cu ajutorul aparatelor de aer condiționat de la BGH – “Get Them Dressed With a BGH Air Conditioner“.

Primul spot e mai complex, cu scene din viața de zi cu zi a unor familii diferite în timpul verii toride, cea cu fetița de la sfârșit e de milioane.

Al doilea se axează pe momentele când vii cu prietenii acasă și tatăl tău încearcă să fie cool. Cum vi se pare, îi iese?

 

close
Facebook IconTwitter Icon