TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 11 - 2012

Citeam ieri un articol despre motivele care ne determină să alegem un parfum, iar acestea oscilau între aromă, amintirile pe care le evocă sau efectul pe care îl are asupra sexului opus. Concluzia articolului era că alegerea se face în funcție de personalitatea fiecăruia, iar un parfum trebuie să fie ca o haină: să ți se potrivească și să te reprezinte.

Cea mai interesantă parte a materialului a fost cea care se referea la faptul că foarte mulți aleg să poarte un parfum pentru a deveni mai atrăgători și s-au făcut unele studii care să ateste dacă acest fapt are un suport real. Concluzia a fost că un parfum nu influențează direct și exclusiv o altă persoană în afara celei care îl poartă, ci doar furnizează mai multă încredere de sine purtătorului care devine astfel mai seducător.

Ei bine, două brand-uri diferite au mizat pe această carte a parfumului care te face mai seducător: AXE și Plabyoy. Campaniile AXE din ultimii ani sunt renumite pentru  conceptul de efectul AXE, acela de a atrage femeile ca un magnet, iar Playboy merge pe aceeași idee de atracție fulgerătoare și irezistibilă pentru linia nouă de geluri de duș și spray–uri care beneficiază de un spot publicitar nou-nouț.

AXE și Playboy joacă aceeași carte

Ultima creație notabilă pentru AXE vine din Coreea de Sud din partea studenților la publicitate de la Hanyang University care au realizat o reclamă outdoor ce implică niște uși rotative: pe partea fixă e imaginea unui bărbat, în timp ce pe uși se află fotografii cu femei diferite care se schimbă în funcție de mișcarea acestora. Simplu și de efect.

Efectul AXE

DDB Paris este agenția care a fost desemnată în toamna anului trecut să se ocupe de promovarea internațională a liniei de geluri de duș și spray-uri Playboy Fragrances. Recent, pentru acestea, a apărut în online spotul publicitar de un minut și un pic, în timp ce pentru TV vor fi lansate variante mai scurte. Veți putea vedea ce se întâmplă într-un lift când o femeie și un bărbat se întâlnesc. Sfatul meu se suprapune cu sloganul Playboy:  “Press to play“.

Sursă foto AXE

close
Facebook IconTwitter Icon