TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On March - 12 - 2012

Toţi noi, ăştia din publicitate, ştim cât e de greu să faci o reclamă. Fie că am lucrat sau nu într-o agenţie, o dată în viaţă tot ne-am lovit de această provocare: fă o reclamă. Obiectivul: trebuie să fie bună şi atât. Simplu ai zice? Oricine spune că a crea o reclamă pentru un produs e lucru simplu, e clar că nu ştie despre ce vorbeşte. Atenţie, e simplu să faci reclame proaste. Asta e altă mâncare de peşte şi în niciun caz nu putem spune asta despre seria pentru Anim’est realizată de cei de la Ogilvy Group.

Anim'est - Ogilvy Group 2011

Cândva, demult şi eu am fost fan anime-uri şi îmi aduc aminte că mă uitam la un serial care se numea Death Note. În el erau un fel de spirite ale morţii care aveau exact expresia anostă a iepurelui din reclamele de mai jos. Având în vedere că spot-urile tratează “creepy animation night”, sunt de părere că iepurele conturează bine atmosfera şi sentimentul de înfricoşător. Spaima provine din tăcere, din necunoscut şi din expresia care nu ştii ce ascunde – fericire, tristeţe, furie?

Dani Macarie (creative director), Anca Ungureanu (art director), Alexandra Manoila (copywriter) şi restul echipei au făcut o treabă foarte bună cu cele trei spoturi. S-au axat pe simplitate şi tensiune, n-au apelat deloc la cuvinte. Nu ştiu dacă pe voi o să vă amuze rezultatul final, dar eu am râs cu lacrimi mai ales la al doilea video. Vă las, mă duc să îmi iau batista.

Partea a treia o puteţi viziona aici.

close
Facebook IconTwitter Icon