TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On August - 27 - 2012

Vă mai aduceți aminte de filmul Edward Scissorhands? E filmul ăla vechi, de prin 90 la care ne uitam pe PROTV prin 95-96 dacă nu chiar mai târziu și ne plăcea, nouă, fetelor, actorul pentru că era foarte drăguț. Da, era vorba despre Johnny Depp și vorbesc despre rolul său în film pentru că spotul de mai jos realizat de Saatchi&Saatchi din Buenos Aires pare inspirat de el.

Andes Beer

Sigur, nu avem de-a face cu un personaj scissorhands, ci cu unul bottles-of-beer-hands. Inițial nu am înțeles de ce nu spărgea pur și simplu sticlele, ca să își elibereze degetele, dar m-am lăsat purtată de povestea spotului. Și apoi, ca întotdeauna, la sfârșit a venit și explicația.

Reclama scoate în evidență noua caracteristică a produsului (sau mai bine zis a ambalajului). Reușește asta destul de bine, de ce să nu recunosc, iar ideea unui bărbat cu degetele prinse în sticle de bere e din start amuzantă. Faptul că replicile sunt transmise prin intertitluri menține atmosfera filmului vechi, iar pe lângă beneficiul pe care îl aduce noul ambalaj (Andes, now with a wide mouth) întâlnim și ideea că berea e mai importantă decât femeia care te iubește.

Dar să nu ne revoltăm! E vorba despre o reclamă, iar cea mai importantă regulă nu poate fi încălcată – produsul este pe primul loc în orice poveste.

close
Facebook IconTwitter Icon