TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 3 - 2012

Ambi Pur continuă campania derulată sub sloganul “Absoarbe mirosurile neplăcute” (“Absorbs Odours“) cu o serie de fotografii reprezentând un trandafir, un bujor și o lalea. Acestea au fost concepute de cei de la agenția Grey din Moscova, Rusia, iar conceptul din spatele acestor imagini e că florile nu au un scop strict decorativ, ci  și unul de eliminare a mirosurilor neplăcute prin emanarea parfumului propriu, scop pe care îl îndeplinesc cu succes și odorizantele de cameră Ambi Pur.

Cei de la Grey au ales să asocieze cu produsele Ambi Pur trei flori recunoscute pentru frumusețea și parfumul lor care absorb trei dintre cele mai neplăcute mirosuri. Așa am aflat care sunt pentru nas unele dintre cele mai deranjante arome dintr-o casă, adică mirosul de pește, brânzeturi și usturoi. Pe primele două le înțeleg, dar cu săracul usturoi ce au avut? El cauzează probleme numai când e consumat, dar atunci se recomandă alte produse, cu precădere cele mentolate. Mă gândesc că poate imaginea cu usturoiul se adresează pieței românești, că toată lumea știe că la noi  usturoiul e la mare rang de când cu problemele cu vampirii…they live among us!

Ambi Pur câștigă detașat în lupta cu mirosurile neplăcute

Sursă foto

close
Facebook IconTwitter Icon