TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On November - 28 - 2012

În perioada 26 noiembrie – 9 decembrie anul curent, Trend Communication desfășoară sub titlul “Nu vota!..” o campanie de conștientizare cu privire la importanța prezenței la vot.

În acest sens, au fost create mai multe print-uri care aduc argumente întemeiate în sprijinul necesității ca fiecare cetățean român să meargă în ziua alegerilor la urne și să își exercite dreptul de vot.  Importanța acestui fapt derivă nu numai din ”legitimitatea de a-i critica pe aleși, implicarea în viața cetății sau recunoștința față de cei ce au luptat și murit pentru obținerea acestui drept”, ci și din faptul că ”absenţa votului deschide căi spre metode tot mai facile de fraudare, care pot să determine rezultate contrare voinţei majorităţii, inclusiv prin deturnarea propriului nostru vot, fără să o aflăm vreodată,” după cum a declarat Adrian Demian-Groza, specialist în marketing politic (Trend Communication).

A Nu vota! nu este o opțiune

Unele voci consideră că absența la vot constituie ea însăși o opțiune în sensul că cei ce nu merg la urne, doresc să sublinieze astfel nemulțumirea și lipsa de candidați viabili care să reprezinte și să apere interesele cetățenilor. Astfel, campania “Nu vota!…”  se adresează în primul rând acestei părți a electoratului, caracterizat ca fiind pasiv, dezolat, pesimist și sceptic față de viitorul politic al țării.

Scopul campaniei este de a activa electoratul rațional, de a instiga la o informare corectă și la prezența la vot. În acest sens, argumentele aduse în print-uri “ilustrează elementele negative ale politicii românești: promisiuni deşarte, nepotism, electorat activ cu nivel educaţional redus, pomeni electorale, voturi cumpărate.”

Campania de conștientizare Nu vota!

Campania de conștientizare “Nu vota!.. “ se va derula în presa online, social media (canalele cu preponderenţă folosite de electoratul tânăr şi pasiv) şi canalele media ale centrelor universitare.

Din campania Nu vota!

Nu vota! Pentru că…

Campanie Nu vota! 2012

 

close
Facebook IconTwitter Icon