TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On September - 11 - 2012

Reclama de la 7Days pentru noul croissant cu alune de pădure pare a fi una dintre cele mai difuzate la TV zilele acestea. Din primele secunde mi-am dat seama că îmi pare cunoscut conceptul de alune care țopăie în oraș și mi-am adus automat aminte de clip-ul celor de la Sony BRAVIA creat prin 2005.

Pură coincidență sau nu, cele două clipuri merg pe aceeași idee. În reclama pentru Sony sunt 170.000 de mingi colorate care sar pe mașinile și străzile din San Francisco, la 7Days avem alune de pădure supradimensionate care fac același lucru, deși nu știm dacă este vorba neapărat tot de San Francisco.

Efectul vizual e puternic în ambele cazuri. Diferența majoră dintre cele două este că una a fost filmată în realitate (Sony) și cealaltă a fost realizată mai mult cu ajutorul calculatorului (7Days). La fel, o altă diferență putem observa și în ceea ce privește lungimea clipului.

Vouă cum vi se par cele două? Suficient de diferite sau destul de asemănătoare?

close
Facebook IconTwitter Icon